Service Desk
Service Desk – jest dodatkowym mechanizmem ułatwiającym komunikację z kontrahentami. Został on zaprojektowany w celu umożliwienia dostępu do obsługi zlecenia on-line: zgłaszania błędów, śledzenia informacji o stanie realizacji, podglądu historii działań. Warunkiem do korzystania z systemu jest pozyskanie indywidualnego loginu i hasła. Zgłoszenie umieszczone przez kontrahenta w Helpdesku jest widoczne w systemie CRM. Użytkownik ma możliwość prowadzenia korespondencji w ramach poszczególnych zgłoszeń.
Ponadto osoba kontaktowa (kontrahent) może zostać poinformowana na podany wcześniej przez nią adres emaliowy o wszystkich zmianach wprowadzonych przez użytkowników systemu w zgłoszeniu. Istnieje również możliwość uruchomienia funkcji obsługi incydentu tzw.
Baza wiedzy – dane pochodzą przede wszystkim ze zgłoszeń od użytkowników. System umożliwia wiązanie jednorodnych zgłoszeń w jedną grupę, dla której przygotowane zostanie wspólne rozwiązanie. Incydenty, które nie znalazły rozwiązania trafiają do podprocesu, którego głównym celem jest znalezienie przyczyn incydentów, następnie dostarczanie informacji o takich przypadkach do Działu Wsparcia oraz przygotowanie rozwiązań tymczasowych, o ile takie są dostępne.
Dodatki webowe do ZSI – część administracyjna
– delegacje obsługiwane są w module CRM przez przeglądarkę internetową,
– wnioski urlopowe obsługiwane są przez wirtualne kadry / portal pracownika,
– każdy pracownik uczelni ma dostęp do własnych danych kadrowo-płacowych poprzez wirtualne kadry /portal pracownika,
– dostęp do danych związanych z budżetami i ich realizacją (w ramach modułu E-Budżetowanie)
– dostęp do danych związanych z projektami i ich realizacją (w ramach modułu E-Budżetowanie)
Elektroniczny obieg dokumentów
Nie posiadamy w ofercie elektronicznego obiegu dokumentów, ale jesteśmy gotowi do integracji z systemem EZD RP pozwalającym na dodawanie oraz odnalezienie dokumentów w centralnym repozytorium.
Moduł Administracja systemem
Moduł wspomagający pracę Administratora systemu HMS Kalasoft odpowiedzialnego za nadawanie uprawnień użytkownikom oprogramowania. Z tego miejsca, nadawane są uprawnienia do obsługi całego systemu oraz poszczególnych modułów pojedynczym użytkownikom lub grupom użytkowników.